Wycieczka – klasy 2d i 3ep we Włoszech (czerwiec 2022 r.)

Werona, Rawenna, Bolonia, Wenecja

8 czerwca 2022 roku klasy 2d i 3ep wyjechały na kilkudniową wycieczkę do Włoch pod opieką pani prof. Teresy Łaskiej, pani prof. Agnieszki Piaseckiej, pani prof.  Jolanty Dziewulskiej oraz pana prof. Ararata Zakaryana.

W podróż wyjechaliśmy ok. 15:00, a w Weronie znaleźliśmy się ok. 11.00 następnego dnia. Wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy najpopularniejsze zabytki tego miasta: Arenę czy dom Julii. Z racji tego, że nasz hotel znajdował się w Rimini, bardzo blisko plaży, mogliśmy tam pójść i zobaczyć zachód słońca.

Następnego dnia czekał na nas wielki park rozrywki Mirabilandia, a w nim jeden z najszybszych rollercoasterów w Europie. Po powrocie do hotelu szybko się przebraliśmy i ponownie wybraliśmy na plażę, gdzie został zorganizowany turniej w piłkę nożną.

Kolejny dzień upłynął nam na zwiedzaniu dwóch miast – Rawenny i Bolonii. Mimo wysokiej temperatury dawaliśmy radę, szczególnie że zwiedzaliśmy w większości kościoły. Po powrocie do hotelu niestety przyszedł czas na pakowanie, ale udało nam się przekonać nauczycieli do ostatniej wyprawy na pobliską plażę.

Ostatniego dnia udaliśmy się do Wenecji, która wszystkich urzekła. Mieliśmy też trochę czasu dla siebie, by każdy mógł zobaczyć to, co najbardziej chciał. Po raz ostatni zamówiliśmy dania tutejszej kuchni, a potem pozostało już tylko udać się do autokaru, bo czekał nas nocny przejazd do Warszawy.