Wyjazd integracyjny klas I (wrzesień 2023 r.)

13 września 2023 roku cztery klasy pierwsze wraz z wychowawcami wyjechały na trzydniową integrację do ośrodka o nazwie „Hotel Miętne” (tydzień później tą samą trasą pojechały trzy kolejne klasy). Zaraz po przyjeździe dostaliśmy grupowe zadanie – ugotować zupę w garnku pod ogniskiem (każda grupa miała do dyspozycji inne warzywa, a ognisko musiała rozpalić sama). Była to niezwykła zabawa i okazja przekonania się, jak wspólny wysiłek może dać niezwykły efekt. Zupy wyszły przepyszne! Następnie, po krótkiej przerwie oraz po zjedzeniu obiadu w stołówce i po zakwaterowaniu się w pokojach, nadszedł czas na grę zespołową. Zadaniem każdej grupy było wykonanie poszczególnych zadań w jak najszybszym czasie lub z jak najwyższym wynikiem. Mierzyliśmy się w takich konkurencjach jak strzelanie z łuku, paintball, tor przeszkód, jenga czy orientacja w terenie. Po kolacji zaczął się wieczór gier planszowych: wszyscy zbierali się w jednym pokoju i grali w karty, w UNO oraz w 5 sekund. Był to fajny czas, by się razem pośmiać oraz lepiej poznać.

Drugiego dnia każda z klas miała zajęcia z panią psycholog, która dawała nam przeróżne zadania integracyjne. Potem były zabawy grupowe: strzelanie z łuku, ścianka wspinaczkowa i BumperBall, polegający na bieganiu w dmuchanej kuli, z której wystawały tylko nogi, i zderzaniu się z innymi przeciwnikami. Wieczorem można było pograć w hokeja i pójść na dyskotekę.

Ostatniego dnia obudziliśmy się wcześniej niż poprzednio. Po posiłku i oddaniu kluczy do pokojów wyruszyliśmy autokarem do Kazimierza Dolnego. Pani przewodnik oprowadziła nas po pobliskim wąwozie i opowiedziała o jego powstaniu. Mieliśmy też przyjemność pobawić się z wąwozowym rudym kotkiem. Zobaczyliśmy ruiny zamku, wieżę strażniczą i Górę Trzech Krzyży, skąd rozpościerał się piękny widok na miasto. Tego dnia na obiad była pizza
w samym środku kazimierzowskiego rynku. Potem wzięliśmy jeszcze udział w grze terenowej, która pozwoliła nam na zdobycie kolejnych informacji na temat Kazimierza. Po skończonej grze udaliśmy się w kierunku Wisły na rejs statkiem. Dzień był dosyć wyczerpujący, ale pełen miłych niespodzianek i przygód.
Jesteśmy pewni, że wyjazd integracyjny będzie dla nas miłym wspomnieniem.