Wycieczka do Krakowa – klasy 3bp (październik 2021 r.)

Na początku października klasy 3bp i 2e pojechały na wycieczkę do Krakowa i okolic.

Pierwszy dzień, mimo niesprzyjającej nam pogody, spędziliśmy, spacerując po zabytkowym rynku miasta. Zwiedzając Kraków szlakiem Młodej Polski, odwiedziliśmy między innymi kościół Ojców Franciszkanów. Tam mieliśmy okazję podziwiać niezwykłe witraże Stanisława Wyspiańskiego czy roślinną ornamentykę na ścianach świątyni, także będącą jego dziełem. Obejrzeliśmy też budynki Uniwersytetu Jagiellońskiego i Sukiennice.

Dzień drugi rozpoczęliśmy dużą dawką adrenaliny, ponieważ pojechaliśmy do parku rozrywki Energylandia w Zatorze. Zmęczeni i zadowoleni wróciliśmy po południu do Krakowa, żeby przejść się na wieczorny spacer klimatycznymi uliczkami miasta.

Trzeciego dnia rano zwiedziliśmy synagogę i cmentarz żydowski na Kazimierzu. Po południu zwiedzaliśmy jeszcze kopalnię soli w Wieliczce. Niestety, nasza wycieczka dobiegała już końca.

Zmęczeni, z uśmiechami na twarzach wróciliśmy w nocy do Warszawy, nie mogąc doczekać się następnego wyjazdu.