Wycieczka do Ojcowskiego Parku Narodowego, Energylandii i Krakowa – 2b (październik 2021 r.)

Pierwszy dzień, czyli środę, 6 października 2021 roku, spędziliśmy w Ojcowskim Parku Narodowym. Niestety, pogoda tego dnia nie dopisała, było wietrznie i padał deszcz.  Humor poprawiały nam jednak przezabawne i ciekawe historie naszego przewodnika. Usłyszeliśmy opowieści o powstawaniu słynnych jurajskich skałek oraz zobaczyliśmy Maczugę Herkulesa i Bramę Krakowską. Po przyswojeniu nowej wiedzy i małym wysiłku, jakiego wymagało chodzenie po górach, przyjechaliśmy do Krakowa, na miejsce noclegu. Wieczorem w ramach integracji nasz wychowawca, pan prof. Piotr Brauner, uczył nas tańca country. Wszyscy z łatwością przyswoili ułożoną przez Pana choreografię i świetnie się bawili.

Następnego dnia od razu po śniadaniu pojechaliśmy do Energylandii. Tam dopiero zaczęła się prawdziwa zabawa! Co chwile mijaliśmy się przy rollercoasterach i wymienialiśmy wrażeniami. Spotkaliśmy tam naszych kolegów z klasy 2e i 3b, którzy w tym samym czasie wybrali się w okolice Krakowa. Pod wieczór wszyscy szczęśliwi wróciliśmy na miejsce noclegu, mieliśmy chwilę na odpoczynek, a następnie rozpaliliśmy ognisko.

Ostatniego dnia, w piątek, wybraliśmy się na krakowski Rynek, na indywidualne zwiedzanie Starówki. Potem wyruszyliśmy w drogę powrotną.

Te trzy dni minęły wyjątkowo szybko, a my na pewno długo będziemy wspominać naszą pierwszą klasową wycieczkę.